W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania.Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies" . Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki na blokowanie zapisu plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie mechanizmu cookies przez naszą witrynę.

 


Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 24 października 2021 r.  Express Elixir (płatności natychmiastowe) w godzinach od 19:35 do 20:05 będzie dla klientów niedostępny w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

Za utrudnienia przepraszamy.


Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 7 listopada 2021 r.  Express Elixir (płatności natychmiastowe) w godzinach od 00:30 do 04:30 będzie dla klientów niedostępny w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

Za utrudnienia przepraszamy.


 

 

ZASTRZEGANIE I AKTYWACJA KART PŁATNICZYCH

Uprzejmie informujemy, że aktywację i zastrzeganie kart płatniczych można wykonać tylko pod jednym numerem telefonu infolinii SGB:

800 888 888 - połączenia z Polski

61 647 28 46 - (z zagranicy)

 


Szanowni Państwo,

Pragniemy poinformować, że w dniu 27.04.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyska nowe funkcjonalności.

Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

  • Odmieniona szata graficzna i nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.
  • Jeszcze więcej funkcji ułatwiających bankowanie w aplikacji:
    • Obsługa płatności poprzez aplikację mobilną.
    • Zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej.
    • Ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs.
    • Wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo.
    • Praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego.
    • Mobilna autoryzacja (poprzednia funkcjonalność aplikacji mToken).

Aby przybliżyć Państwu nową aplikację mobilną przekazujemy link do playlisty na YouTube -

filmy dotyczące aplikacji mobilnej BSGo: LINK

Limity domyślne

Informujemy, że w ramach udostępnienia nowej wersji aplikacji mobilnej BSGo dla wszystkich klientów (zarówno detalicznych, jak i firmowych) zdefiniowane zostaną domyślne limity (dzienny, jednorazowy) dla kanału Mobilnego (MOB) - na poziomie 1.000,00 PLN.


Zmiany w Portfelu SGB

Klient indywidualny
Z aplikacji skorzystasz do 31 marca 2021 r. Nie dotyczy to obsługi kart do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych.

Klient instytucjonalny
Płatności stokenizowaną kartą będą możliwe do 31 marca 2021 r. Pozostałe funkcje aplikacji, w tym dodawanie kart, aktywacja BLIKA czy wykonywanie transakcji BLIK, będą nadal dostępne po tym terminie.

Wszystkie te funkcjonalności i o wiele więcej można znaleźć w nowej aplikacji SGB Mobile dla klientów indywidualnych.

 


Uwaga! Nastąpiła zmiana nazwy aplikacji mToken Asseco MAA!

Szanowni Państwo,

w dniu 26.03.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zastąpiła dotychczasową aplikację do bankowości mToken Asseco MAA.

Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

  • Odmieniona szata graficzna.
  • Nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.

Zachęcamy Państwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store.

 


26.03.2021 Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku nadal groźne!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te potrzebne są do zwiększenia bezpieczeństwa lub przeprowadzany jest test działania bankowości. Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Dla uwiarygodnienia swojej legendy mogą podawać się za pracowników IT lub bezpieczeństwa.

W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania/narzędzia autoryzacyjnego lub innych cennych danych, które nie powinny być upublicznione osobom postronnym!

Przypominamy, że pracownik Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji.

W przypadku, gdy:

  • odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku,
  • masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych,
  • podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie,

skontaktuj się z bankiem!

Pamiętaj – nie podawaj nigdy przez telefon nadmiarowych informacji, nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).

 


 

W związku z Art. 20d ustawy o usługach płatniczych udostępniamy broszurę informacyjną Komisji Europejskiej dotyczącą praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w państwach członkowskich, opracowaną na podstawie art.106 ust.1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego.
Dzięki unijnym przepisom dokonywane przez Ciebie płatności elektroniczne stają się tańsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze. Oto przykłady:

  • ƒMożesz dokonywać płatności w niemal całej Europie (tj. w UE, Islandii, Norwegii i Liechtensteinie) równie łatwo i bezpiecznie jak w Twoim rodzinnym kraju.ƒ
  • Handlowcy nie mogą Cię już obciążać dodatkowymi kosztami w przypadku zapłaty kartą wydaną w UE.ƒ
  • Nowe przepisy dotyczą wszelkich rodzajów płatności elektronicznych (np. polecenia przelewu, polecenia zapłaty, płatności kartą itd.).ƒ
  • Każda osoba mieszkająca legalnie w Unii ma prawo do rachunku bankowego umożliwiającego dokonywanie płatności elektronicznych („rachunek płatniczy”).


Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie – POBIERZ



UWAGA! Bezpieczeństwo w sieci...

Informujemy o kolejnym sposobie działania oszustów podszywających się pod pracownika Call Center z tzw. „działu technicznego”. W takim przypadku nr telefonu, z którego dzwoni oszust, wyświetla się Klientowi jakby rzeczywiście pochodził z Call Center SGB-banku. Tego typu sposób działania sprawców jest znany i można o nim przeczytać w Internecie, np. na stronach Związku Banków Polskich (oszuści również podszywają się pod pracowników ZBP, szczegóły TUTAJ)

Poniżej prezentujemy schemat z jakim postępuje oszust:

Kim jest dzwoniący?

Klienci wskazują, że jest to mężczyzna ze wschodnim akcentem. Podaje się, za pracownika „działu technicznego”.

Na czym mu zależy?

• Chce być wiarygodny.
Dlatego podszywa się pod nr telefonu infolinii, wyjaśnia, że wszystko notuje i informuje, że rozmowa jest nagrywana.
• Zapewnia, że troszczy się o bezpieczeństwo pieniędzy na rachunku.
Przedstawia Klientowi, że doszło do włamania na jego konto i usiłowania dokonania przelewu. Informuje, że sprawa dotyczy wielu osób, u których doszło do włamania i dlatego dzwoni w tej sprawie również do Klienta. Pyta o dowód tożsamości, o jego zwyczaje podczas dokonywania zakupów np. jak często dokonuje transakcji w Internecie, czy pobiera potwierdzenia zakupów kartą.
• Prosi o zgodę na instalację aplikacji zewnętrznej tzw. zdalny pulpit, np. TeamViewer.
Uzasadnia, że to dla zabezpieczenia konta, bo bez zgody Klienta nie może na nie wejść.
Gdy Klient odmawia, oszust informuje, że za ewentualne kradzieże z rachunku będzie odpowiedzialny sam Klient.
• Wypytuje o poufne informacje, które mają pomóc oszustowi w zalogowaniu się do rachunku, a także prosi o dane karty płatniczej.

Do czego może doprowadzić poddanie się manipulacji?

Oszustom zwykle zależy na tym, by okraść swoją ofiarę, a czasem nawet zawierają zobowiązania w imieniu Klienta. Ten dowiaduje się o tym dopiero, gdy dostaje wezwanie do zapłaty za kredyt, o który Klient nie wnioskował.

Poniżej zalecenia dla Klientów w sytuacji, gdy zadzwoni osoba podająca się za pracownika „działu technicznego” i wypytuje o poufne dane:

• Rozłączyć się.
• Upewnić się, że istotnie połączenie zostało przerwane.
• Zadzwonić do Banku na nr telefonu dostępny na stronie internetowej Banku i przedstawić sprawę.
• Zgłosić sprawę organom ścigania, jeśli ujawnił poufne informacje o sobie lub zainstalował aplikację wskazaną przez oszusta.
• Przed ponownym korzystaniem z bankowości internetowej – przy użyciu nowych środków dostępu – należy upewnić się, że urządzenie, z którego korzysta jest wolne od wszelkich podejrzanych instalacji oraz zabezpieczone aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.


UWAGA! Bezpieczeństwo w sieci...


Nie daj się oszukać – nie wchodź w linki (odnośniki) otrzymane mailem, sms-em lub w komunikatorach społecznościowych, które zostały wysłane przez nieznane osoby lub firmy!
Ofiarami bardzo popularnego ostatnio oszustwa mogą zostać osoby sprzedające na portalu OLX.

Jak to wygląda?

1. Przestępcy kontaktują się ze sprzedającym
2. Sprzedający otrzymuje od oszustów link do strony udającej witrynę OLX służącej do sfinalizowania transakcji
3. Zachęcają, by wprowadzić na fałszywej stronie m.in. dane swojej karty (numer, data ważności oraz kod CVC/CVV
4. Sprzedający otrzymuje kod autoryzacyjny (sms-em lub w aplikacji – w zależności od wybranego przez Klienta sposobu). Jest tam informacja o tym, że potwierdzasz dodanie Twojej karty do Google Pay lub Apple Pay – oszust liczy, że sprzedający nie przeczyta go dokładnie
5. Jeśli na stronie z linku nieuważnie podaliśmy kod autoryzacyjny lub potwierdziliśmy w aplikacji to oszuści mają już dostęp do naszej karty


Oszuści mogą podszyć się pod dowolną stronę, dlatego bądźmy ostrożni.

Prosimy o zapoznanie się z komunikatami o bezpieczeństwie.

 



Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu.

Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza, że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.

Okres przejściowy dobiega końca, a dzień 1 stycznia 2021 r. będzie pierwszym dniem po jego zakończeniu. Obecnie negocjowana jest umowa o przyszłych stosunkach między UE i Wielką Brytanią, która miałaby być zawarta jeszcze przed 31 grudnia 2020 roku. Mamy jednak do czynienia z procesem uwarunkowanym politycznie i nie można przewidzieć ostatecznego wyniku tych negocjacji.

czytaj więcej Pobierz

 


 

Odliczasz dni do Świąt? Zastanawiasz się nad prezentami dla bliskich? A może w tym roku zaczniesz od siebie? Zrób sobie mikołajkowy prezent, pobierz naszą darmową aplikację SGB Mobile i bankuj jeszcze wygodniej!


 Szanowni Państwo,

informujemy, że od 1 stycznia 2021 r. zmieni się „Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą”.

Oto najważniejsze zmiany:

  1. Usługa 3D Secure: nowe zasady potwierdzania płatności kartą w Internecie

Rezygnujemy z konieczności potwierdzania transakcji kartą w Internecie hasłem statycznym dla kart, które obecnie tego wymagają oraz z rejestrowania kart w usłudze 3D Secure.

W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadziliśmy dwuetapową metodę autoryzacji transakcji. Kartą w Internecie zapłaci Pan/Pani udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne, które wcześniej ustali Pan/Pani w Banku,
i dodatkowo – podając jednorazowy kod SMS, który otrzyma Pan/Pani na swój numer telefonu komórkowego.

  1. Aplikacja mobilna Portfel SGB

W aplikacji mobilnej Portfel SGB będzie można do 31 marca 2021 r. wykonywać transakcje kartą stokenizowaną w Portfelu SGB (wszystkie karty)

Należy pamiętać, by aplikację Portfel SGB pobierać wyłącznie z autoryzowanych sklepów – App Store lub Sklepu Google Play.

  1. Zastrzeganie kart, BLIKA i dostępu do bankowości internetowej

Numer telefonu, pod którym można zastrzec kartę, BLIKA lub dostęp do bankowości internetowej znajduje się teraz na stronie internetowej www.bsnowe.com.pl oraz w materiałach informacyjnych dostępnych w placówkach banku.

Pozostałe zmiany w „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych” to m.in.:

  • dostosowanie zapisów do wymogów ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, wchodzących w życie z dniem 1 stycznia 2021 r.,
  • wprowadzenie nowych przesłanek zmiany taryfy opłat i prowizji oraz oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach,
  • modyfikacja zapisów w zakresie dokonywania zleceń płatniczych w walutach wymienialnych,
  • zmiany funkcjonalne związane z zasadami funkcjonowania instrumentów płatniczych, Portfela SGB, usługi BLIK i kanałów zdalnych.

Treść zmienionego „Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą” (tekst jednolity) znajduje się poniżej.

Z pełną treścią zmienionych regulaminów można zapoznać się w oddziałach Banku. Zmiany obowiązują tylko w zakresie produktów i usług, z których Pan/Pani korzysta.

Jeżeli Pan/Pani akceptuje zmiany w wymienionym powyżej regulaminie:

  • nie trzeba nic robić – będą one obowiązywały od dnia wejścia w życie nowego  regulaminu.

Jeśli nie zgadza się Pan/Pani na zmiany, może Pan/Pani:

  • złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli zgłaszając sprzeciw nie wypowie Pan/Pani umowy, wygaśnie ona z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez naliczenia opłat;
  • wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.

Jeśli złoży Pan/Pani sprzeciw dotyczący umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będą obwiązywać postanowienia regulaminu w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem zmian.

Adresy, dane kontaktowe i szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdzie Pan/Pani w placówkach Banku oraz na stronie www.bsnowe.com.pl.

Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi pracownicy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówek Banku.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu życząc jednocześnie zadowolenia z usług Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą.

  Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą Pobierz

  Załącznik nr 2 do regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów intytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą Pobierz

  Załącznik nr 3 do regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów intytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą Pobierz

  Taryfa opłat i prowizji pobieranych przez Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą za czynności i usługi bankowe obowiązująca od 01.01.2021 r. Pobierz

 


Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,

zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

  • dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji Finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do reprezentowania Beneficjenta. W zależności od sytuacji są to:
    • aktualny/pełny odpis z KRS na datę Umowy i każdego Wniosku (jeden odpis, jeśli pokrywa wszystkie czynności) lub pełny odpis z KRS na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),

albo

  • wydruk z CEIDG na datę Umowy i każdego z Wniosków lub na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),

albo

  • Pełnomocnictwo i aktualny/pełny odpis z KRS lub Pełnomocnictwo i wydruk z CEIDG,

 albo

  • Oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.

Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (zob. 2.2.3.1 Procedura) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)

W każdym przypadku, w tym w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych Dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia Dokumentów przez Beneficjentów.

Dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta

Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:

  • w formie papierowej osobiście lub przez pocztę,

lub

  • w formie elektronicznej,

lub

  • w przypadku KRS i CEIDG dopuszcza się weryfikację w rejestrach (KRS, CEIDG) w sposób zautomatyzowany przez Banki bez konieczności pozyskiwania odpisów/wydruków od Beneficjenta pod warunkiem, że Banki odbiorą od Beneficjenta oświadczenie, które może być złożone przez Beneficjenta w Bankowości Elektronicznej, w której Beneficjent:

(i)                  potwierdzi, że zapoznał się z przedstawionymi przez Bank dokumentami,

(ii)                potwierdzi, że dane zawarte w dokumentach, są prawdziwe, oraz

(iii)               wyrazi zgodę na przekazanie do PFR dokumentów, które zostały przedstawione Beneficjentowi przez Bank.

 

Z poważaniem

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą


 

Szanowni Państwo,

Udostępniamy państwu film instruktażowy dot. zakładania i logowania się do Profilu Zaufanego za pomocą usługi SGB ID. Mamy nadzieję, że ten materiał będzie i ułatwi zakładanie i obsługę Profilu Zaufanego.

Poniżej link do filmu w serwisie YouTube:


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że z dniem 01 stycznia 2021 r. ulegnie zmianie „Taryfa prowizji i opłat pobieranych przez Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą za czynności i usługi bankowe”.

Podstawa prawna zmian: §86 ust. 3 „Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą”.

Podstawa faktyczna: podwyższenie wysokości przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku o 5,64% liczonego rok do roku (IX/2020 do IX/2019).

Jeżeli przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian do Taryfy, nie zostanie złożony przez Państwa sprzeciw wobec zmian wprowadzanych przez Bank ani nie zostanie wypowiedziana umowa, uznaje się, że zmiana została przyjęta i obowiązuje od dnia 1 stycznia 2021r. Przed datą wejścia w życie zmian mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat.

W przypadku złożenia przez Państwa sprzeciwu i niewypowiedzenia umowy, umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez ponoszenia opłat.

W razie rozwiązania w wyżej wskazany sposób części umowy dotyczącej rachunku lokaty, do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu przed wprowadzeniem zmian.

Wszelkie informacje dotyczące oferty Banku znajdą Państwo na stronie internetowej www.bsnowe.com.pl, a także w oddziałach Banku.

Zapraszamy do oddziałów naszego Banku. Adresy oraz dane kontaktowe placówek zamieszczone są na stronie internetowej.

W przypadku pytań i wątpliwości z Państwa strony, nasi pracownicy odpowiedzą na Państwa pytania i wyjaśnią wszelkie wątpliwości.

 

Z poważaniem,

Zarząd Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą

 

  Pismo - Rachunek ROR Standard Pobierz

  Pismo - Rachunek ROR Młodzieżowy Pobierz

  Pismo - Rachunek ROR Junior Pobierz

  Pismo - Konto TAK! Pobierz

  Pismo - Konto Za Złotówkę Pobierz

  Pismo - PRP Pobierz

  Pismo - Pozostałe Rachunki Pobierz


 

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż z dniem 20 sierpnia 2020 r. uruchomiliśmy możliwość zarejestrowania Profilu Zaufanego oraz logowania do e-PUAP za pośrednictwem naszej bankowości elektronicznej Asseco EBP.

Aby uzyskać dostęp prosimy postępować według poniższej instrukcji:

1. Zarejestrowanie Profilu Zaufanego odbywa się poprzez stronę https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp - następnie należy:

  • wybrać opcję: kliknąć logo SGB, odnaleźć na liście rozwijanej Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą i dalej postępować zgodnie wyświetlanymi instrukcjami.

2. Zalogowanie się do e-PUAP, odbywa się poprzez stronę  https://epuap.gov.pl/wps/portal - następnie należy:

  • wybrać opcję „Zaloguj się”, następnie kliknąć logo SGB, odnaleźć na liście rozwijanej Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą i dalej postępować zgodnie wyświetlanymi instrukcjami.

W obu przypadkach zostaniecie Państwo przekierowani do naszej bankowości elektronicznej Asseco EBP w celu autoryzacji waszych danych.

Prosimy o zalogowanie się oraz zaakceptowanie wyświetlonego na ekranie Oświadczenia.

Po poprawnej autoryzacji, zostaniecie Państwo automatycznie zalogowani i przekierowani do Profilu Zaufanego lub e-PUAP.

  Instrukcja zakładania Profilu Zaufanego Pobierz

  Regulamin usługi SGB ID (obowiązuje od 01.04.2021 r.) Pobierz

 


 

21 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Optymisty!

W naszym Banku wiemy, że łatwiej być optymistą, kiedy ma się finanse pod kontrolą

Dzięki #SGBMobile w jednym miejscu sprawdzisz gdzie masz dodane swoje karty w portfelach cyfrowych, sklepach internetowych czy serwisach subskrypcyjnych. To wygoda i bezpieczeństwo w jednym!

Poznaj wszystkie funkcje aplikacji:
https://www.sgb.pl/sgbmobile/

#DzieńOptymisty #SGBMobile #mamytuwszystko #zarządzaniesubskrypcjami #wygoda #bezpieczeństwo #BankiSpółdzielczeSGB #GrupaSGB


 

Szanowni Państwo!

W środę 12 sierpnia 2020 roku od godziny 21:00 rozpoczniemy proces migracji bankowości internetowej klientów detalicznych, firm oraz innych podmiotów korzystających w chwili obecnej z systemu Asseco CBP (przycisk Bankowość Elektroniczna - Klient detaliczny CBP). Będzie on trwać do czwartku 13 sierpnia 2020 roku do godziny 07:00. W czasie migracji nie będzie możliwe zalogowanie się do bankowości internetowej. W pierwszym dniu po uruchomieniu nowej bankowości internetowej dostęp do historii rachunku może być ograniczony do kilku miesięcy wstecz.

od 13.08.2020 klienci detaliczni logują się do systemu bankowości internetowej poprzez przycisk Bankowość Elektroniczna - Bankowość Elektroniczna

Za ewentualne utrudnienia związane z procesem migracji serdecznie przepraszamy.   

 


 

Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile!

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

Wystarczy tylko konto w Naszym Banku i smartfon z systemem Android lub iOS.

Klienci Banku pobierają i instalują aplikację bezpłatnie ze Sklepu Google Play (Android), lub AppStore (IOS)

 

Co daje SGB Mobile ?

 

masz dostęp do wszystkich swoich rachunków i kart bankomatowych

- możesz sprawdzić stan konta

- historię wydatków i wpływów

- historię transakcji kartowych, transakcji BLIK

- szczegółowe informacje o koncie.

 

 

realizujesz przelewy w dowolnym momencie

- łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew

- z funkcją "Ponów" wszystkie dane wypełnią się automatycznie

 

 

 

korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA

- szybko aktywujesz usługę BLIK

- dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay.

- możesz zablokować karty w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych

 

 

zarządzasz subskrypcjami

- sprawdzisz w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta

- możesz zablokować płatności takich usług jak np. Netflix, Spotify,Tidal, i innych

 

 

 

zmieniasz limity

- limity kart bankomatowych,

- limity transakcji BLIK,

 

 

Wykorzystaj możliwości SGB Mobile

Przewodnik po SGB Mobile

Ważne informacje

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji:

 

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile:

 

 

 

 

 

 

 

 

Spójrz, jak korzystać z BLIKA w aplikacji:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Szanowni Państwo!

W najbliższych czasie rozpoczynamy proces migracji klientów z obecnych systemów obsługi bankowości elektronicznej do nowego systemu Asseco EBP (Enterprise Banking Platform). Wygląd nowej bankowości elektronicznej zbliżony będzie do dotychczasowej. Udostępnionych zostanie wiele nowych funkcjonalności. Bankowość EBP będzie dostosowana do bankowości mobilnej, co oznacza, że jeszcze wygodniej będzie można z niej korzystać na smartfonach i tabletach.

W zakładce "Do Pobrania” opublikowaliśmy dokumentację użytkownika Nowej Bankowości Elektronicznej EBP, która w przejrzysty sposób prezentuje nową platformę.

Po migracji uruchomienie bankowości elektronicznej z poziomu serwisu internetowego Banku (ze strony www.bsnowe.com.pl) będzie następowało z wykorzystaniem przycisku „Bankowość Elektroniczna” a wszyscy klienci będą korzystali z jednego systemu bankowości internetowej Asseco EBP.

Uwaga: Po migracji usługi zmienia się jej adres (zamiast dotychczasowych: https://cbp.cui.pl oraz https://bank.cui.pl będzie obowiązywał https://bsnowe.cui.pl ).

Zmieni się również certyfikat zabezpieczeń (informacja dostępna pod ikoną kłódki w przeglądarce) dla nowego adresu, poniżej prawidłowe dane w zakresie:

  • Właściciel (wystawiony dla): Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą
  • Ważność certyfikatu: 20.03.2020 – 20.03.2022
  • Wystawca certyfikatu:  Certum Extended Validation CA SHA2 (Unizeto Technologies S.A).
  • Numer seryjny: 49:CA:F0:C0:EE:D7:48:82:8D:17:D2:AD:52:CE:DD:0A

Linki do filmików instruktażowych bankowości elektronicznej EBP:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w

Wszelkie pytania lub ewentualne uwagi dotyczące nowej platformy prosimy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do obsługujących Państwa rachunek oddziałów.

 


 

 

 Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu - tzw. "Wakacje Kredytowe"

 

Szczegóły Pobierz

Wniosek dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. ustawowych wakacji kredytowych - Klient Indywidualny Pobierz

 


 

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

  • Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
  • Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą.

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 25 września 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 września 2020 r.

 

Moratorium Pobierz

Pytania i odpowiedzi Pobierz

Komunikat Pobierz
 


 

Wdrożyliśmy nową funkcjonalność!!!

Od dzisiaj możesz szybko i wygodnie wypłacić gotówkę za pomocą kodu BLIK w bankomacie Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą zlokalizowanym w naszym oddziale przy pl. św. Rocha 1, 86-170 Nowe. 

 

 

Wystarczy kilka kroków:

1. Wybierz opcję wypłaty BLIK.

2. Wybierz kwotę wypłaty.

3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB i wpisz go w bankomacie.

4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

 


 

Jesteś przedsiębiorcą? Twoja firma ucierpiała wskutek pandemii koronawirusa? Nie wiesz, gdzie szukać pomocy? Zastanawiasz się, w jaki sposób skorzystać z Tarczy Finansowej? Weź udział w bezpłatnym szkoleniu online i dowiedz się, jakie są możliwości wsparcia dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw.

W trakcie bezpłatnych szkoleń online:

  • poznasz najważniejsze założenia Tarczy Finansowej PFR,
  • dowiesz się, w jakiej formie udzielanie jest wsparcie w ramach Programu,
  • uzyskasz informację na jakie cele może być przeznaczona subwencja finansowa w ramach Programu,
  • zapoznasz się z warunkami składania wniosków o wsparcie

Szczegóły na stronie: https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa

 


 
 

 Przewodnik dla mikro, małych i średnich firm po tarczy finansowej PFR

 

Już obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

UWAGA!  Wnioski i wypłaty subwencji są obsługiwane przez system bankowości internetowej w naszym Banku. Przedsiębiorcy będący klientami Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą mogą składać wnioski wyłącznie w wersji online.

Przyjmowanie wniosków rozpoczęło się w dniu 29 kwietnia 2020 r. ok. godz. 18:00.

Z rządowego wsparcia Tarczy Finansowej za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:

  1. na dzień 31 grudnia 2019 r. lub na dzień udzielenia finansowania nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
  2. odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku zakłóceniami w funkcjonowaniu gospodarki na skutek COVID-19.

Więcej na stronie PFR: http://pfr.pl/tarcza

Finansowaniu w ramach Programu Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju podlega bieżąca działalność, w tym bieżące koszty obsługi finansowania zewnętrznego, zakup urządzeń i innych środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

Środki finansowe w ramach Programu podzielone zostały następująco:

  • 25 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Mikrofirm zatrudniających do 9 osób, których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza 2 mln EUR. Wysokość subwencji uzależniona jest od liczby zatrudnionych i skali spadku przychodów.
  • 50 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w których zatrudnienie wynosi od 10 do 250 pracowników, a roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR lub suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR. Wysokość subwencji (max 3,5 mln zł) uzależniona od wielkości przychodów w 2019 roku oraz skali spadków przychodów.

Zapraszamy na stronę informacyjną poświęcona programowi Tarczy Antykryzysowej - https://www.sgb.pl/tarcza-finansowa-pfr-jak-sie-przygotowac/


Komunikat dla Klientów w związku ze zmianą terminów rozpatrywania niektórych reklamacji.

 Komunikat Pobierz

 


 

Dbaj o siebie i innych!

#zostańwdomu i korzystaj z bankowości internetowej.

Masz ważną sprawę do załatwienia w naszym banku??? Najpierw zadzwoń 52-33-28-504 lub napisz maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i sprawdź czy musisz to zrobić osobiście.

 


W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy
w Nowem n/Wisłą umożliwia zmianę zasad spłaty zobowiązań kredytowych:

1) dla klientów indywidualnych – odroczenie spłat rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych na okres maksymalnie 6 miesięcy,

2) dla klientów instytucjonalnych – odroczenie rat kapitałowych na okres maksymalnie 6 miesięcy lub odroczenie rat kapitałowo-odsetkowych na okres maksymalnie 3 miesięcy,

Dopuszczalne jest złożenie więcej niż jednego wniosku, ale wówczas maksymalny łączny okres odroczenia nie może przekroczyć maksymalnych okresów odroczenia wskazanych powyżej.

Wniosek może być złożony najpóźniej do 29.06.2020 r., aby mógł zostać rozpatrzony przez Bank do
30.06.2020 r.

Wnioski prosimy składać w formie zdalnej, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Za złożony wniosek Bank nie pobiera dodatkowych opłat.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z działem kredytów:

- w Centrali Banku               – 52 33 28 502

- w Oddziale w Nowem        – 52 32 01 140

- w Oddziale w Warlubiu      –  52 33 26 021

- w Oddziale w Jeżewie        – 52 33 18 619

PROSIMY PAMIĘTAĆ aby podpis złożony na wniosku był zgodny z umową kredytową.
Do każdej umowy kredytowej należy złożyć 1 wniosek

 Wniosek dla klienta indywidualnego Pobierz

 Wniosek dla klienta instytucjonalnego Pobierz


W obliczu zagrożenia koronawirusem Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą proponuje Państwu skorzystanie z udostępnionych na stronie internetowej www.bsnowe.com.pl wniosków kredytowych, zgód  i załączników do wniosków.

Jednocześnie zwracamy się z prośbą o składanie wniosków wraz z załącznikami i zgodami poprzez przekazywanie ich drogą mailową (skan lub zdjęcie wniosku, zgód i załączników) na adres mailowy:

 

  • Centrali Banku w Nowem ul. Bydgoska 12:      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • Oddziału w Nowem Pl. Św. Rocha                  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • Oddziału w Warlubiu:                                    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • Oddziału w Jeżewie                                      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pracownicy banku w celu potwierdzenia złożenia wniosku i weryfikacji danych skontaktują się z Państwem telefonicznie na podany we wniosku numer telefonu kontaktowego.

W celu sfinalizowania transakcji pracownicy umówią się z Państwem na konkretny dzień i godzinę w placówce Banku.

Serdecznie zachęcamy do skorzystania z powyższych rozwiązań.


 

 

 

 

 


Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów ma powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.

Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady


 

PRZELEWY ZAGRANICZNE W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

Już od dziś możesz samodzielnie wykonać przelew za granicę!

Wystarczy, że zalogujesz się do usługi bankowości internetowej.

 

·Wysyłasz środki w walucie wymienialnej lub złotówkach za granicę ?
·A może rozliczasz się z krajowymi odbiorcami w walutach wymienialnych ?

 
W Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą wysłanie przelewu zagranicznego (PLN/USD/GBP/EUR/SEK) staje się teraz jeszcze prostsze.


Odpowiadając na oczekiwania klientów Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą oddaje Państwu do dyspozycji nową funkcjonalność w bankowości internetowej – Przelewy Walutowe.

W celu poprawnego wykonania przelewu w formularzu należy wpisać prawidłowe dane:

  1. Dane odbiorcy (imię i nazwisko lub nazwa firmy)
  2. Nr rachunku beneficjenta w standardzie IBAN
  3. Międzynarodowy kod BIC – SWIFT identyfikujący bank odbiorcy przelewu
  4. Kwotę zlecenia
  5. W treści zlecenia muszą znaleźć się następujące dane:
    • słowo TOMNEXT (tryb normalny) lub OVERNIGHT (tryb przyśpieszony)
    • numer NRB rachunku do pobrania prowizji od zlecenia walutowego
    • szczegóły płatności (treść przelewu), np. nr faktury
  6. Oznaczenie podziału kosztów:
    • SHA (zleceniodawca i odbiorca)
    • OUR (zleceniodawca)
    • BEN (odbiorca)

UWAGA!!! Przelewy zagraniczne realizowane są tylko w dni robocze

Przykład wypełnienia przelewu zagranicznego w systemie bankowości elektronicznej:

PRZELEWY ZAGRANICZNE (GODZINY GRANICZNE)

  • przelewy wychodzące w trybie TOMNEXT – wprowadzone w bankowości internetowej
    do godziny 15:00 realizowane są w bieżącym dniu roboczym,
  • przelewy wychodzące w trybie OVERNIGHT - wprowadzone w bankowości internetowej
    do godziny 14:00 realizowane są w bieżącym dniu roboczym,
  • przelewy przychodzące - księgowane są na kontach klientów do godziny 16:30.

 


Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej na podstawie zawartej Umowy o wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej

 Komunikat Pobierz 


 „Konto TAK!”

Od 16 grudnia 2019 roku Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą udostępnia nowe konto osobiste „Konto TAK!”. To idealne uzupełnienie oferty płatności mobilnych, z których klienci naszego Banku mogą korzystać już od kilku miesięcy.

Najnowszy produkt SGB to oferta działająca zgodnie z zasadą 3×1:

  • 1 zł za prowadzenie konta, bez żadnych warunków;
  • 1 transakcja miesięcznie zwalnia z opłaty za nowoczesną kartę debetową;
  • 1 zł za wypłaty z innych niż należące do Grupy SGB bankomatów w Polsce.

TAK! To jeszcze nie wszystko – wypłaty z bankomatów na prostych zasadach:

  • 0 zł za wypłaty z niemal 4 tys. bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów
  • 0 zł za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce oznaczonych logo BLIK
  • 1 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów w Polsce

 TAK! Razem z nowym kontem dostaniesz:

  • nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo
  • płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem posiadającym funkcje płatności mobilnych: BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay
  • przyjazną i przejrzystą bankowość internetową
  • dodatkowe korzyści wynikające z uczestnictwa w programach lojalnościowych, np. Mastercard – Bezcenne Chwile
  • możliwość sprawdzenia dostępnych środków na karcie w aplikacji Portfel SGB, na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz

 

   

 


 

SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r.

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też :)

Zapraszamy do obejrzenia spotu:

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Kampania reklamowa startuje 21 października w TV i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS. 


   

Express Elixir już 24h/7!

 

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia dzisiejszego rozszerzyliśmy godziny dostępności usługi Express Elixir. Od teraz przelewy natychmiastowe realizowane są 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Przelew ten pozwala na bezpieczny transfer środków między rachunkami w różnych bankach w ciągu kilku sekund! Dzięki tej usłudze wszystkie należności zostaną zrealizowane na czas, nawet w ostatniej chwili.  

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu wynosi 25 000,00 zł.

Listę banków, uczestniczących w Systemie Płatności Express Elixir, można znaleźć klikając w link: www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/

 


 

 

Szanowni Klienci,

informujemy, że od dnia 31.07.2019 r. została uruchomiona dla Państwa usługa płatności zbliżeniowych telefonem za pośrednictwem aplikacji Google Pay. Nieodpłatna aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android w sklepach, a także w wybranych aplikacjach mobilnych. Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Google Pay akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą. Aby zapłacić kartą przy użyciu aplikacji Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala.

Zachęcamy do korzystania z tej formy płatności.

 


 

Szanowni użytkownicy CUI - Klienci instytucjonalni

poniżej przedstawiamy specyfikę działania metod autentyfikacji i autoryzacji, które będą zaimplementowane w CUI w związku z wymogami dyrektywy PSD2.                  O szczegóły prosimy pytać w placówkach banku.

Karta mikroprocesorowa i aplikacja SCSA:

1. Proces autentykacji

Proces autentykacji wymaga uruchomienia aplikacji SCSA na komputerze użytkownika

bankowości internetowej (w/w aplikację można uruchomić podczas procesu autentykacji

do systemu bankowości internetowej) oraz umieszczenia karty mikroprocesorowej

w czytniku. Na formatce logowania użytkownik bankowości wprowadzi swój identyfikator

(login) a następnie wybierze przycisk [URUCHOM APLIKACJĘ] w celu uruchomiona SCSA (jeśli

SCSA jest już uruchomione to następuje wywołanie aplikacji SCSA w celu wprowadzenia kodu

PIN-u). W kolejnym kroku zaprezentowany zostanie ekran, na którym należy wprowadzić

poprawny kod PIN potwierdzający zalogowanie do SCSA i systemu bankowości internetowej.

Po wprowadzeniu prawidłowej wartości kodu PIN w aplikacji SCSA pojawi się potwierdzenie

poprawnego logowania.

2. Proces autoryzacji

Proces autoryzacji (podobnie jak i autentykacji) wymaga uruchomienia aplikacji SCSA

na komputerze użytkownika bankowości oraz umieszczenia karty mikroprocesorowej

w czytniku. Na ekranie akceptowanego zlecenia udostępniona zostanie sekcja umożliwiająca

złożenie podpisu za pomocą aplikacji SCSA. Wybór przycisku [PODPISZ] na formatce realizacji

zlecenia spowoduje:

- wyświetlenie oczekiwania na złożenie autoryzacji na formatce akceptowanego zlecenia,

- wyświetlenie szczegółów zlecenia i pola do uzupełnienia kodu PIN-u do karty

mikroprocesorowej w aplikacji SCSA.

Wprowadzenie prawidłowej wartości kodu PIN i wybór przycisku [PODPISZ] w SCSA kończy

proces autoryzacji zlecenia.

 


 

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez Internet.

Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.

 


 

Niezmiernie miło nam poinformować, że 01.05.2019 r. uruchomiliśmy nową, bezpłatną funkcjonalność w naszym Banku.

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą dołączył do grona banków oferujących natychmiastowe zakupy przez Internet z wykorzystaniem systemu PayByNet.

„PayByNet” to usługa płatności internetowych stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.(KIR S.A.) Jest to elektroniczne polecenie przelewu z przekazywaną przez KIR S.A. w trybie on-line informacją o dokonaniu zapłaty.

Krok po kroku, czyli jak korzystać z „PayByNet"?

  1. Dokonując zakupów w Internecie przy wyborze rodzaju płatności wybierasz - „PayByNet”, a po wyświetleniu strony serwisu – Spółdzielcza Grupa Bankowa, następnie Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą.
  2. Następuje automatyczne przekierowanie na stronę logowania do bankowości elektronicznej.
  3. Po udanym zalogowaniu system poprosi Cię o zaakceptowanie wygenerowanego przelewu.
  4. Sklep otrzymuje informacje o wykonanej płatności i może przystąpić do realizacji Twojego zamówienia.

Jest to najpowszechniejszy w Polsce sposób płatności w Internecie. Cieszy również fakt, iż usługa ta obejmuje również sklepy internetowe obsługiwane przez PayU w tym Allegro, które łącznie pokrywają ponad 90% rynku płatności e-commerce.

Zachęcamy do korzystania z tej formy płatności.

Więcej informacji na temat PayByNet www.paybynet.pl


 

"Wiele za niewiele" to nowoczesny pakiet dla firm, który otrzymasz, za 10 zł miesięcznie

Tak wiele za tak niewiele – to możliwe w Bankach Spółdzielczych SGB

Prowadzisz własną firmę? Teraz z Bankami Spółdzielczymi SGB jest to łatwiejsze, niż kiedykolwiek.

W ramach nowoczesnego i wygodnego pakietu za 10 złotych miesięcznie otrzymasz:

  • prowadzenie rachunku firmowego
  • kartę zbliżeniową Mastercard®
  • aplikację mobilną Portfel SGB
  • pomoc w razie wypadku, awarii ogumienia i braku paliwa w ramach Firmowego Assistance

 

Prowadzenie rachunku i szereg korzyści za 10zł

Korzystając z Pakietu "Wiele za niewiele" z kartą debetową i bankowością elektroniczną w naszym Banku, zyskasz szereg korzyści w ramach jednej opłaty miesięcznej 10 zł:

  • prowadzenie rachunku,
  • pakiet darmowych przelewów internetowych,
  • darmowy dostęp do konta przez telefon lub komputer 24h na dobę,
  • darmowe wpłaty we wpłatomacie
  • darmowa karta debetowa
  • darmowe wypłaty z blisko 4 tys. bankomatów,
  • dostęp do pełnej oferty kredytów,
  • opieka doświadczonych Doradców i indywidualne podejście do Klienta
  • możliwość dopasowania indywidualnej oferty dla każdego Klienta

Szczegóły u naszych Doradców w placówkach Banku.

 


 

Komunikat dla Klientów w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z UE i możliwością realizacji scenariusza „hard brexit”/„no deal”.[1]



[1] Przez taką sytuację należy rozumieć wystąpienie Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, w ramach którego ustaną między innymi  kontakty handlowe i polityka migracyjna dotychczas prowadzone w ramach przepisów UE i nastąpi powrót do umów obowiązujących przed przystąpieniem Wielkiej Brytanii do UE.

 

 Komunikat Pobierz 

 


 

Z przyjemnością informujemy, iż Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą z dniem 15-01-2019 r. wprowadza usługę przelewów natychmiastowych realizowanych w ramach systemu Express Elixir. Zlecenia takie pozwalają na bezpieczne wykonanie przelewu pomiędzy bankami (uczestnikami systemu) w czasie rzeczywistym w zaledwie kilkanaście sekund. Zlecenia można realizować w placówce Banku oraz za pośrednictwem kanałów elektronicznych

Przelewy można wykonywać w określonym czasie pomiędzy podmiotami wskazanymi w tabeli dostępności Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Maksymalna kwota pojedynczej transakcji przelewu natychmiastowego to 25 000 zł.

Jak działa Express Elixir?

  • Aby móc złożyć dyspozycję realizacji przelewu natychmiastowego konieczne jest, aby bank odbiorcy przelewu był dostępny w systemie i realizował przelewy natychmiastowe (lista banków realizujących przelewy natychmiastowe dostępna jest na stronie internetowej http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.
  • Przelew natychmiastowy można realizować w Banku i / lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
  • Dyspozycja przelewu natychmiastowego może zostać złożona o dowolnej godzinie, z datą bieżącą, 24h/7.
  • Opłata za przelew Express Elixir pobierana jest zgodnie z „Taryfą prowizji i opłat pobieranych przez Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą za czynności i usługi bankowe”.

Zapraszamy do realizowania przelewów natychmiastowych Express Elixir.


Z satysfakcją informujemy, że Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą w ramach "Konkursu SKO - Młodzi Mistrzowie Oszczędzania” otrzymał wyróżnienie – znak jakości "Bank przyjazny SKO". Bank systematycznie od kilku lat stara się prowadzić edukację bankową i popularyzować praktyki oszczędzania wśród dzieci i młodzieży.

 


 

INFORMACJA  O  PRZETWARZANIU  DANYCH  OSOBOWYCH

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie) Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

 

I.           Administrator danych

Administratorem danych jest Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą z siedzibą w Nowem, ul. Bydgoska 12, 86-170 Nowe, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000089035,  NIP 559-00-08-607, REGON 000495243, Numer telefonu: +48 52-33-28-504, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zwany dalej „Bankiem”.

 

II.         Inspektor Ochrony Danych

W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie (na adres siedziby Banku). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W Banku Spółdzielczym w Nowem n/Wisłą funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pan Bartosz Telęga.

III.       Kategorie danych osobowych

Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.

Bank przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

 

IV.       Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:

1)        wykonywania czynności bankowych, a w szczególności w celu podjęcia niezbędnych działań związanych z zawarciem i wykonaniem umowy z Bankiem oraz podjęciem przez Bank działań, na Pani/Pana żądanie, przed zawarciem umowy, a dodatkowo w odniesieniu do umów o produkty o charakterze kredytowym w celu oceny zdolności kredytowej i analizą ryzyka kredytowego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,

2)        statystycznych i analiz, których wynikiem nie są dane osobowe i wynik ten nie służy za podstawę podejmowania decyzji dotyczących konkretnej osoby fizycznej – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes Banku wynikający z przepisów Prawa bankowego, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,

3)        stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod, o których mowa w art. 105a ust. 4 Prawa bankowego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia,

4)        w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1  lit. f Rozporządzenia,

5)        promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank w trakcie obowiązywania umowy - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,

6)        promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest zgoda osoby, której dane dotyczą, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia,

7)        ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,

8)        wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku w związku z prowadzeniem działalności bankowej oraz w związku z realizacją umowy - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia,

9)        statystycznych i raportowania wewnętrznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.

 

V.         Informacja o okresach przetwarzania danych osobowych

Bank będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe:

1)        w związku z zawarciem umowy i w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,

2)        dla celów wykonywania czynności bankowych, w szczególności dokonywania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego – przez okres trwania Pani/Pana zobowiązania, a po jego wygaśnięciu – tylko w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody lub spełnienia warunków, o których mowa w art. 105a ust. 3 Prawa bankowego, przy czym w żadnym wypadku nie dłużej niż przez okres 5 lat po wygaśnięciu zobowiązania,

3)        dla celów statystycznych i analiz – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania,

4)        w zakresie przetwarzania dla celów statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu Banku stanowiącego podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,

5)        w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank w trakcie trwania umowy – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,

6)        w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody,

7)        w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu,

8)        w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku – przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują bankom przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających,

9)        w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.

 

VI.       Informacja o odbiorcach danych osobowych

Dane są przeznaczone dla Banku oraz mogą być przekazane następującym odbiorcom:

1)     podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie, Związek Banków Polskich z siedzibą w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Finansowego, Spółdzielczy System Ochrony),

2)     podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do wykonywania zawartych z osobą, której dane dotyczą umów, w tym Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A., VISA, Mastercard, First Data Polska S.A.,

3)     biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie przepisów ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy (np. Krajowy Rejestr Długów S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie),

4)     podmiotom przetwarzającym dane osobowe osoby, której dane dotyczą w imieniu Banku na podstawie zawartej z Bankiem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,

5)     podmiotom powiązanym działającym w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej,

6)     podmiotom wspierającym Bank w procesach biznesowych i w czynnościach bankowych .

 

VII.     Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych cech osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się. 

W zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy z Bankiem bądź wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku, dane osobowe osoby, której dane dotyczą mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, co może się wiązać ze zautomatyzowanym podjęciem decyzji, w tym profilowaniem. Tego rodzaju przypadki wystąpią w następujących sytuacjach:

1)        dokonywania oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu; ocena dokonywana jest na podstawie danych zadeklarowanych w dokumentach przedstawionych przy złożeniu dyspozycji lub zlecenia przeprowadzenia transakcji albo przy zawieraniu umowy w oparciu o ustalone kryteria (rodzaju klienta, obszaru geograficznego, przeznaczenia rachunku, rodzaju produktów, usług i sposobów ich dystrybucji, poziomu wartości majątkowych deponowanych przez klienta lub wartości przeprowadzonych transakcji, celu, regularności lub czasu trwania stosunków gospodarczych); konsekwencją dokonania oceny może być automatyczne zakwalifikowanie do grupy ryzyka, gdzie kwalifikacja do grupy nieakceptowanego ryzyka może skutkować blokadą i nienawiązaniem relacji; skutkiem ewentualnego stwierdzenia uzasadnionych podejrzeń prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu jest zgłoszenie takiej transakcji do odpowiednich organów państwowych lub możliwość wypowiedzenia umowy,

2)        w celach marketingu i promocji działalności prowadzonej przez Bank – Pani/Pana dane osobowe (m. in. dane demograficzne, historia transakcji dokonywanych na rachunku z uwzględnieniem transakcji wykonywanych kartą płatniczą) mogą być wykorzystane do profilowania w celu skierowania do Pani/Pana spersonalizowanej oferty (bez negatywnych skutków dla Pani/Pana dotyczą w przypadku nieskorzystania z tej oferty),

3)        w uzasadnionych przypadkach możliwe jest podjęcie wobec osoby, której dane dotyczą zautomatyzowanej decyzji o odmowie wykonania transakcji płatniczej w przypadku podejrzenia, iż została zainicjowana przez osobę nieuprawnioną; identyfikacja takich przypadków odbywa się na podstawie profilowania ustalonego według kryteriów związanych z cechami Pani/Pana transakcji, w tym kwoty transakcji, miejsca inicjowania transakcji, sposobu jej autoryzowania.

 

VIII.   Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających z Rozporządzenia.

W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Banku, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania od Banku Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych).

W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu promocji
i marketingu działalności prowadzonej przez Bank – przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych na potrzeby promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z promocją i marketingiem działalności prowadzonej przez Bank.

 

Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie Rozporządzenia Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

 

IX.       Źródło pochodzenia danych

Informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą.

Pani/Pana dane mogą pochodzić od mocodawcy (w przypadku udzielonego pełnomocnictwa), przedstawiciela ustawowego, a także źródeł powszechnie dostępnych (np. baz i rejestrów:  REGON, Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG), Krajowego Rejestru Sądowego).

 

X.         Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego

Bank w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z umową), a także w przypadkach, gdy transfer danych osobowych jest konieczny przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych (np. SWIFT) lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

 

XI.       Obowiązek podania danych osobowych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Banku związanych z wykonywaniem czynności bankowych; w przypadku niepodania danych osobowych Bank zmuszony jest odmówić zawarcia umowy.

W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie Pani/Pana zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.

 


Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą informuje, że zgodnie z art. 29a ust. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471, zm. Dz.U. z 2017 r., poz. 88) zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych organizowanych przez sieć Internet przez podmioty, które prowadzą taką działalność bez wymaganego zezwolenia. Uczestnik gry hazardowej urządzanej bez zezwolenia podlega karze.

W związku z tym, niedozwolone jest wykorzystywanie kart płatniczych wydawanych przez Bank oraz innych instrumentów bądź usług płatniczych Banku, w tym polecenia przelewu do dokonywania operacji związanych z grami, o których mowa powyżej. Zgodnie ze wskazaną ustawą operacje takie podlegają blokowaniu.

Zakaz określony w art. 29a ust. 2 nie dotyczy uczestnictwa w zakładach wzajemnych organizowanych przez podmioty działające na podstawie zezwolenia udzielonego przez Ministerstwo Finansów.  Informacja o podmiotach uprawnionych do organizowania zakładów wzajemnych jest dostępna na stronie: www.mf.gov.pl

 


Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą (Bank) informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.).

Dla zapewnienia zgodności z wymogami wskazanego Rozporządzenia należy umieszczać na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej i mobilnej następujące informacje:

  • numer rachunku zleceniodawcy oraz numer rachunku odbiorcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko zleceniodawcy,
  • pełną nazwę / imię i nazwisko odbiorcy,
  • pełny adres zleceniodawcy: miasto, nazwa ulicy z numerem domu i lokalu

Przelewy z brakującymi lub błędnymi informacjami o zleceniodawcy lub odbiorcy, ze względu na obowiązki wynikające ze wskazanego powyżej Rozporządzenia mogą powodować:

  • opóźnienie w wykonaniu zleconego przelewu,
  • odrzucenie przelewu
  • wstrzymanie przelewu.

W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne uzupełnianie:

  • danych zleceniodawcy i odbiorcy w przypadku dyspozycji papierowych,
  • danych odbiorcy dla płatności dokonywanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej (prosimy o sprawdzenie czy dane kontrahentów, które mają Państwo zapisane w swoich systemach lub w systemie bankowości internetowej naszego Banku są kompletne, tj. zgodne z powyższym zakresem danych).

Powyższe dane nie powinny zawierać inicjałów, pseudonimów, nieoficjalnych zwrotów lub skrótów, poza ogólnie przyjętymi dla form prawnych.

Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych zleceniodawcy i odbiorcy przelewu zwracamy się o przekazanie kontrahentom lub osobom, od których otrzymują Państwo przelewy krajowe i zagraniczne swoich pełnych danych, tj. imienia i nazwiska lub nazwy Państwa firmy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku (jeśli takich danych obecnie nie posiadają).

Ponadto w związku ze wskazanym Rozporządzeniem pracownicy Banku będą prosić Państwa o okazanie dokumentu tożsamości w przypadku dokonywania transferów środków pieniężnych, w tym wpłat gotówkowych, bez względu na kwotę transakcji.

Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.

 
 


  Kolejny raz możesz wygrać nawet 10 000 zł na działania lokalne

Szanowni Państwo,

 

Już 25 października rusza kolejna, VII edycja konkursu „Spółdzielnia Pomysłów”. Jego główną ideą jest wspieranie lokalnych inicjatyw, które mają na celu zintegrować społeczność sąsiedzką. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje projekty za pośrednictwem strony internetowej w specjalnie utworzonym formularzu: www.spolecznik20.pl/spoldzielnia-pomyslow

W trakcie dodawania projektów ma miejsce także głosowanie -  to właśnie głosami internautów 30 pomysłów przechodzi do finału. Spośród nich Komisja konkursowa wybierze trzy zwycięskie. Nagrodą jest 10 000 zł brutto na realizację.

W konkursie mogą brać udział osoby fizyczne oraz fundacje, stowarzyszenia itp., które zajmują się działalnością na rzecz społeczności lokalnej lub mają po prostu pomysł na wprowadzenie pozytywnej zmiany w okolicy i integrację sąsiadów.

www.spolecznik20.pl                                    www.facebook.com/spolecznik20


 

Znak Jakości dla Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą

21 czerwca 2017 r. w Warszawie na uroczystej Gali wręczono znak jakości dla Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą, który aktywnie działa w obszarze współpracy ze Szkolnymi Kasami Oszczędności, prowadząc edukacje wśród dzieci i młodzieży, realizując założenia idei ruchu spółdzielczego.


 

Oświadczenie Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą dotyczące dodatkowych gwarancji bezpieczeństwa Banku

 Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą jest uczestnikiem Systemu Ochrony SGB (IPS-SGB), instytucji ustawowo zapewniającej płynność i wypłacalność banków należących do systemu. Uczestnicy zgromadzili w ramach Systemu Ochrony SGB odpowiedniej wielkości fundusze, o wartości przekraczającej 1,6 miliarda złotych, które umożliwiają udzielenie pomocy w sytuacjach tego wymagających. 

Oprócz nadzoru sprawowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, sytuacja Banku jest na bieżąco monitorowana przez Spółdzielczy System Ochrony SGB, który ma możliwość podejmowania skutecznych działań ograniczających ryzyko. 

Przypominamy, że depozyty w bankach spółdzielczych są ponadto, zgodnie z ustawą z dnia 10 czerwca 2016r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji, objęte ochroną Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w ramach ustawowego systemu gwarantowania.


  Szanowni Państwo,

Informujemy, że Ministerstwo Finansów w dniu 25.08.2016 r. umieściło ostrzeżenie na swojej stronie internetowej o fałszywej korespondencji e-mail z tytułem np. Kontrola podatkowa. Sprawa PL142467058, zawierającej złośliwe oprogramowanie.

Pod żadnym pozorem nie należy otwierać załącznika.

Więcej informacji bezpośrednio na stronie internetowej Ministerstwa Finansów.


 

Ostrzegamy klientów bankowości internetowej przed szkodliwym oprogramowaniem o nazwie Nymaim. W/w malware jest groźnym i złośliwym oprogramowaniem , które może modyfikować treści stron bankowości internetowej na zarażonym komputerze użytkownika, skłaniając go do wykonania przelewu na swoje konto.

Mając na uwadze należytą ochronę środków zgromadzonych na rachunkach w Banku przypominamy Klientom posiadającym dostęp do rachunku poprzez Internet o konieczności zachowania szczególnej ostrożności korzystania z bankowości internetowej

  1. nie należy wchodzić na stronę logowania do systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nie należących do banku;
  2. nie należy odpowiadać na żadne e-maile dotyczące weryfikacje danych (np. identyfikatora, hasła) lub innych ważnych informacji-Bank nigdy nie zwraca się o podanie danych poufnych za pomocą poczty elektronicznej;
  3. zawsze przed logowaniem należy sprawdzić , czy adres strony logowania rozpoczyna się od https:// ;
  4. należy zawsze przed logowaniem zweryfikować Certyfikat Bezpieczeństwa (m.in. dla kogo został wystawiony oraz czy jest ważny) , którego szczegóły dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki;

Korzystając z bankowości internetowej prosimy więc zwracać szczególną uwagę na informacje zawarte certyfikacie SSL, którym przedstawia się dana strona internetowa, oraz dokładnie sprawdzać adresy url serwisów transakcyjnych.

Bank Świadczy usługi internetowe za pośrednictwem: Centrum Usług InternetowychAsseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie .

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem

 


   

Informujemy że o pojawieniu się nowego zagrożenia - malware o nazwie GozNym. Program ten instaluje się na komputerze ofiary poprzez załączniki znajdujące się w wiadomościach e-mail. Jego zainstalowanie spowoduje blokadę połączenia z stroną bankowości internetowej Banku a sam klient przekierowywany jest na fałszywą stronę o identycznym wyglądzie jak prawdziwa strona Banku. Następnie po podaniu loginu i hasła klient proszony jest o podanie następnego wskazania z Tokena.

Prosimy o zachowanie ostrożności. Bank nigdy nie przesyła żadnych informacji na temat logowania w wiadomościach mailowych do użytkowników. Każda taka wiadomość przesłana w mailu wygenerowana została przez przestępców.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.


 

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą ostrzega o fałszywych wiadomościach poczty elektronicznej kierowanych do klientów Banku zawierających w treści link do złośliwego oprogramowania. Prosimy nie odpowiadać na tego typu wiadomości oraz nie korzystać z podanego linku. Samo kliknięcie w link może spowodować, że na komputerze zainstaluje się złośliwe oprogramowanie. W przypadku otrzymania ww. wiadomości lub podobnych, należy je niezwłocznie skasować.

 


 

Szanowni Państwo,

Zarząd Banku Spółdzielczego w Nowem n/Wisłą w nawiązaniu do otrzymywanych informacji dotyczących rzekomego rozsyłania wiadomości SPAM z skrzynki email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. informuje, że Bank nigdy nie wysyłał żadnych wiadomości email powyższego typu a wiadomości te są rozsyłane przez komputer o nazwie WORLDST-UQ3K9Q0. Komputer ten podszywa się pod nasz adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wykorzystując własny serwer poczty i wpisując w polu „od” adres skrzynki email Banku.

            Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na otrzymywane w języku angielskim wiadomości, które mogą zawierać w temacie lub treści następujące słowa "important", "try it out”. Prosimy nie odpowiadać na tego typu e-maile i nie korzystać z podanego linku. Należy zachować szczególną ostrożność, bowiem samo kliknięcie w link może spowodować, że na komputerze zainstaluje się złośliwe oprogramowanie.

            W przypadku otrzymania ww. wiadomości lub podobnych, należy je niezwłocznie skasować.


 

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą z przyjemnością informuje, że istnieje dodatkowa możliwość zabezpieczenia stron logowania do systemu Centrum Usług Internetowych z innych niż dozwolone przez użytkownika adresy IP. W ramach tej usługi można ustawić dowolną maskę adresu IP dla logowań, co pozwala obsłużyć również filtrowanie dla zmiennych adresów IP i blokować ruch np. zagranicznych IP lub poza dostawcą Internetu w danej geolokalizacji. Od Państwa decyzji zależy jak restrykcyjny model filtrowania adresów zostanie wprowadzony.

W przypadku pytań, chętnie odpowiedzi udzielą pracownicy Zespołu ds. Informatyki. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 52 33 28 507.

Instrukcja 

Do pobrania ulotki informacyjne: dla klientów detalicznych,  dla klientów korporacyjnych

 


Szczegółowe informacje wraz z regulaminem znajdują się na stronie internetowej: www.westernunionsgb.pl

Zapraszamy do skorzystania z oferty.


 

Miło nam Państwa poinformować, że uruchomiliśmy usługę Cash back / Płać kartą i wypłacaj, dzięki której posiadacze debetowych kart  Visa i MasterCard mogą podejmować gotówkę z kasy w punkcie oferującym tę usługę. Punkty te są oznaczone logo: 

 

 Płacąc kartą za towar lub usługę, należy poinformować sprzedawcę o chęci równoczesnego wypłacenia gotówki. Jednorazowo podczas zakupów można wypłacić do 300,00 zł. Aktualnie usługa dostępna jest w ponad 43 tys. punktach.


  

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą z przyjemnością informuje, że istnieje dodatkowa możliwość zabezpieczenia stron logowania do systemu Centrum Usług Internetowych z innych niż dozwolone przez użytkownika adresy IP. W ramach tej usługi można ustawić dowolną maskę adresu IP dla logowań, co pozwala obsłużyć również filtrowanie dla zmiennych adresów IP i blokować ruch np. zagranicznych IP lub poza dostawcą Internetu w danej geolokalizacji. Od Państwa decyzji zależy jak restrykcyjny model filtrowania adresów zostanie wprowadzony.

W przypadku pytań, chętnie odpowiedzi udzielą pracownicy Zespołu ds. Informatyki. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 52 33 28 507.

Instrukcja 

Do pobrania ulotki informacyjne: dla klientów detalicznych,    dla klientów korporacyjnych


 
Bank Spółdzielczy to nie SKOK – KZBS informuje w związku z obecną sytuacją w sektorze SKOK
 
W związku z trwającymi dyskusjami i ujawnianymi przez media faktami na temat sytuacji w SKOK, a w szczególności informacjami na temat ich kłopotów finansowych skutkujących upadłością niektórych kas, KZBS uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych, w tym obecnych i przyszłych Klientów banków spółdzielczych, że sektor banków spółdzielczych bezpiecznie kontynuuje swoją działalność.
 
Banki spółdzielcze to nie kasy. Banki spółdzielcze, jako integralna i istotna część sektora bankowego, od lat spełniają wszelkie wymagania stawiane bankom w zakresie nadzorczych norm ostrożnościowych. Jedynym podobieństwem, jakie cechuje sektor banków spółdzielczych i SKOK, to spółdzielcza forma gospodarowania.
 
Polskie banki spółdzielcze, podobnie jak banki spółdzielcze w pozostałych krajach Unii Europejskiej, działają w oparciu o jednolite przepisy nadzorcze dla całego sektora bankowego UE, podlegają systemowym ocenom nadzorczym, zarówno pod względem organizacji, jak i stosowanych mechanizmów bezpieczeństwa. Podlegają także obowiązkowemu systemowi gwarantowania środków pieniężnych, uczestnicząc równocześnie w budowaniu funduszy gwarancyjnych i pomocowych w ramach Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, od chwili jego powstania.
 
Podstawą prawną funkcjonowania banków spółdzielczych jest ustawa Prawo bankowe, ustawa o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających oraz Prawo spółdzielcze, a także krajowe i wspólnotowe przepisy nadzorcze.
 
Warto zatem mieć tę świadomość, że pomimo spółdzielczej formy prawnej obu sektorów, niewiele mają one ze sobą wspólnego. Banki spółdzielcze to nowoczesne i bezpieczne instytucje finansowe o stabilnej pozycji w lokalnych środowiskach, z których wywodzą się ich Członkowie i Klienci. Od wielu pokoleń cieszą się zaufaniem milionów Polaków, na które pracują każdego dnia.
 
 
 źródło: www.kzbs.pl
 
 

 

Od dnia 21.10.2014 r. w przypadku braku środków na rachunku przelewy będą od razu odrzucane.

Od dnia 24.10.2014 r. zostanie uruchomiona nowa funkcjonalność zabezpieczająca przed działaniem złośliwego oprogramowania typu VBKlip, który powoduje podmianę numerów odbiorców zleceń.
W przypadku wykrycia ww. wirusa na stacji użytkownika zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.

Szczegóły w załączeniu

W związku z zagrożeniem podmianą rachunku NRB, informujemy, że od 1 października 2014 r. użytkownicy CUI nie będą mogli wyedytować kontrahenta / odbiorcy / szablonu bez autoryzacji. Zakładanie nowego kontrahenta / odbiory / szablonu również wymagać będzie autoryzacji.

Szczegóły w załączeniu


 

Nowo otwarty rachunek bez opłat




Informujemy, że od dnia 12 lutego 2013 r. ulega zmianie harmonogram przebiegów rozliczeniowych w systemie ELIXIR dotyczący płatności z tytułu składek na ZUS. Zmiana polega na skróceniu w dniach 5,10,15 każdego miesiąca godzin przyjmowania zleceń do realizacji z godziny 17:30 na godzinę 15:00.
W związku z powyższym prosimy od dnia 12 lutego 2013 r. o składanie przelewów w banku lub wprowadzanie w systemie CUI do godziny 15:00.

 


Z przyjemnością zawiadamiamy,
że uruchomiliśmy dla klientów detalicznych posiadających dostęp do konta poprzez Centrum Usług Internetowych

Usługę doładowań telefonów komórkowych.
Możliwość doładowania telefonu obejmuje następujące sieci telefonii komórkowej:
Orange, Plus, T-Mobile, Play , Heyah, Cyfrowy Polsat.

tel. 52 33 28 501

Zastrzeżenie kart płatniczych:

z kraju: 22 515 34 23 (fax); 22 515 31 50 (tel.)
z zagranicy: 00 48 22 515 31 50 (tel.)


Z uwagi na rozwiązanie umowy pomiędzy Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. a Bankiem Spółdzielczym w Brodnicy bankomaty ww. Banku Spółdzielczego nie są objęte porozumieniem o bezprowizyjnych wypłatach gotówki. W związku z powyższym operacje dokonywane kartami Spółdzielczej Grupy Bankowej będą obciążane prowizjami.

(w załączeniu lista bankomatów BS w Brodnicy)


 

Formularze reklamacji

CUI: Klient Instytucjonalny Klient Indywidualny
Karty płatnicze: Klient Instytucjonalny Klient Indywidualny


 

 

Ważna informacja dla użytkowników CUI

Informujemy, że Bank NIGDY nie wsyłała żadnych powiadomień na skrzynki pocztowe. W przypadku otrzymania takich wiadomości nie należy w żadnym wypadku uruchamiać podanego linka, który kieruje do podmienionej strony CUI w celu kradzieży loginów i haseł.

Get a better hosting deal with a hostgator coupon or play poker on party poker
Logowanie do Bankowosci Elektronicznej
 
Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą - Copyright 2015 www.bsnowe.com.pl
Joomla Templates by Wordpress themes free