Zastrzeganie kart płatniczych, dokumentów tożsamości, aplikacji mobilnej oraz środków identyfikacji elektronicznej
Zastrzeganie kart płatniczych
Zagubioną, skradzioną lub nieprawnie użytą kartę należy jak najszybciej zastrzec. Można tego dokonać osobiście w dowolnej placówce Banku lub telefonicznie pod numerami tel.:
- 22 515 31 50 – zastrzeżenie dokonane w Polsce,
- 00 48 22 515 31 50 – zastrzeżenie dokonane za granicą,
- +48 828 828 828 – zastrzeżenie dokonane w Polsce przez ogólnopolski system zastrzegania kart
Powyższe numery dostępne są przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
Uwaga! Nie można posługiwać się kartą zastrzeżoną. Jeśli uda się ją odzyskać, należy ją zniszczyć. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
Zastrzeganie aplikacji Portfel SGB
Zgłoszenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego z zainstalowanym Portfelem SGB z usługą BLIK można dokonać osobiście w dowolnej placówce Banku lub telefonicznie pod numerami tel.:
- 61 647 28 46 lub 800 888 888 – zastrzeżenie dokonane w Polsce
- 00 48 61 647 28 46 lub +48 800 888 888 – zastrzeżenie dokonane za granicą.
Zastrzeganie środków identyfikacji elektronicznej
Zastrzeżenia wydanych środków identyfikacji elektronicznej (np. dostęp do usługi serwis WWW) można dokonać:
- osobiście w dowolnej placówce Banku,
- telefonicznie w godzinach pracy Banku w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (wykaz placówek Banku wraz z danymi teleadresowymi).
Zastrzeganie dokumentów tożsamości
Zastrzeżenia dokumentów tożsamości można dokonać:
- osobiście w dowolnej placówce Banku,
- w placówce innego banku
- poprzez konto na stronie internetowej www.bik.pl