Pobierz aplikację SGB Mobile

W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

 

Z SGB Mobile:

masz dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

realizujesz przelewy w dowolnym momencie

Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

 

 

korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.

 

zarządzasz subskrypcjami

W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.

 

zmieniasz limity

Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

 

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji

Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach aplikacji mobilnej, wymagania techniczne, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile

Szanowni Państwo,

Informujemy że z dniem 20 lipca 2022 r. Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą uruchomił usługę ‘Przelewy na telefon BLIK’ w aplikacji SGB Mobile.

BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

Przelew na telefon BLIK znajdują się pod ikoną ‘BLIK’ jako ‘Przelew na telefon BLIK’ lub w zakładce Płatności -> Nowy przelew. Obok ikony ‘Zwykły’ powinna pojawić się ikona ‘Na telefon BLIK’.

Po kliknięciu na ikonkę ‘Na telefon BLIK’ aplikacja będzie wymagała zezwolenia na dostęp aplikacji do kontaktów na telefonie. Po przyznaniu dostępu na liście pojawią się numery telefonów osób z kontaktów, które korzystają już z usługi BLIK na numer telefonu.

W celu odbierania przelewów na telefon BLIK należy zarejestrować swój numer telefonu przechodząc do zakładki Profil –> BLIK –> Ustawienia BLIK > Zarejestruj numer telefonu do odbierania Przelewów na telefon BLIK –> wpisać swój numer telefonu –> Potwierdź –> Podaj kod SMS – wpisać otrzymany kod SMS

—————————————————————————————————————————–

Szanowni Państwo,

Informujemy że z dniem 29 września 2022 r. Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą udostępnił swoim klientom SGB Mobile dla Firm.

Dzięki SGB Mobile dla firm:

  • masz dostęp do rachunków, przelewów, przelewów podatkowych oraz
    split payment
  • swobodnie zarządzasz kartami
  • korzystasz z BLIKA, w tym z przelewów na telefon BLIK
  • automatycznie płacisz za autostrady – dzięki usłudze Autopay

Aktywuj aplikację SGB Mobile

  1. Masz już aktywną aplikację SGB Mobile?
    Jeśli masz osobne loginy do bankowości internetowej do obsługi konta osobistego i firmowego, aktywuj wersję SGB Mobile dla firm na innym urządzeniu.

  2. Masz wspólny login do bankowości internetowej dla konta osobistego i firmowego?
    Specjalnym przyciskiem na ekranie głównym możesz przełączać się między kontem osobistym i firmowym.

  3. Masz w Banku Spółdzielczym SGB tylko konto firmowe?
    Aktywuj SGB Mobile przez bankowość internetową.

Więcej informacji znajdziesz na stronie www.sgb.pl/sgbmobile-dla-firm

 

Przewodnik po aplikacji SGB Mobile Pobierz