Płatności powtarzalne BLIK już w SGB Mobile!

Grafika promująca płatności powtarzalne BLIK w SGB Mobile

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że już od poniedziałku 10 lutego w aplikacji mobilnej SGB Mobile dostępna jest nowa funkcjonalność Płatności powtarzalne BLIK. Płatności powtarzalne BLIK to usługa oferowana przez Polski Standard Płatności. Działa ona na podobnej zasadzie jak subskrypcje/polecenie zapłaty, tyle że w oparciu o kod BLIK a nie dane kartowe.    Usługa ta umożliwia automatyczne regulowanie …

Czytaj dalej…

Transakcje okazjonalne

Zielony wykrzyknik wskazujacy na istotnosc wpisu

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą informuje, że na podstawie uchwały podjętej przez Zarząd Banku od dnia 1 lutego 2025 roku nie będzie realizował transakcji okazjonalnych o równowartości powyżej 1000 EUR w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Ustawa AML). Transakcja okazjonalna – transakcja, która nie jest …

Czytaj dalej…

Skarbonka/Cel Oszczędnościowy w SGB Mobile

Grafika promująca Cel oszczednościowy w SGB Mobile

NOWOŚĆ dla Ciebie! Konto Oszczędnościowe: Skarbonka/Cel oszczędnościowy – to prawdziwa skarbonka, która dodatkowo zarabia dla Ciebie! A kiedy potrzebujesz pieniędzy – nie musisz jej rozbijać, jak porcelanowej świnki. Z naszą Skarbonką możesz wpłacać i wypłacać kiedy chcesz i ile chcesz. To konto daje wiele możliwości! SKARBONKA SKARBONKA to produkt dedykowany dla osób małoletnich (poniżej 18 …

Czytaj dalej…

Godziny pracy Banku w dniach 24.12.2024 r. oraz 31.12.2024 r.

Zielony wykrzyknik wskazujący na istotnosc wpisu

Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą informuje, że w dniach : 24.12.2024 r. – Działalność operacyjna w zakresie bezpośredniej obsługi klienta we wszystkich jednostkach Banku wykonywana będzie w godzinach od 8:00 do 12:00. System płatności natychmiastowych Express Elixir w dniu 24, 25, 26 grudnia 2024 r. będzie dostępny. Wpłaty gotówkowe dokonane na rachunki w innych bankach dokonane do …

Czytaj dalej…

Takie konto SPOKO

Grafika promuje konto SPOKO

Konto dla osób w wieku od 0 do 18 lat. Idealne na początek przygody z bankowaniem! Korzyści: Takie konto Spoko – Dokument dotyczący opłat Pobierz SGB Mobile – Przewodnik dla rodzica Pobierz SGB Mobile – Przewodnik po SGB Mobile Junior Pobierz Zachęcamy do korzystania z nowego produktu!

Moje Dokumenty SGB

logo uslugi Moje Dokumenty

Drogi Kliencie, uruchomiliśmy właśnie usługę Moje dokumenty SGB. Od teraz możesz otrzymywać informacje i dokumenty bankowe w wersji elektronicznej, co jest wygodne, bezpieczne i ekologiczne. Dzięki temu masz pewność, że dotrą do Ciebie na czas, bez dodatkowej wizyty na poczcie. Moje dokumenty SGB to: Jak uzyskać dostęp? Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na …

Czytaj dalej…

Komunikat – przygotuj się na przerwę 1 czerwca 2024 r.

Zielony wykrzyknik wskazujacy na istotnosc wpisu

Szanowni Państwo, W sobotę, 1 czerwca, o godz. 00:55 rozpoczniemy aktualizację naszych systemów pod kątem Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL. Co to oznacza dla klientów W tym czasie: w godz. 01:05 – 06:20 – nie skorzystasz z SGB24 i SGB24 Biznes, w godz. 01:00 – 11:20 – dyspozycje złożone w SGB24 i SGB24 Biznes będą oczekiwały na realizację, w godz. …

Czytaj dalej…

Ustawowe „wakacje kredytowe” 2024

Czy wiesz, że od 15 maja 2024 r. możesz ponownie zawiesić spłatę kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych”? Na mocy zmienionej ustawy z 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”), przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty Twojego kredytu hipotecznego, jeśli: Wówczas: Informacje …

Czytaj dalej…

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku!

dbaj o bezpieczenstwo w sieci - grafika ostrzegawca

Ponownie ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników banku. Przestępcy pod pretekstem weryfikacji podejrzanej transakcji, namawiają do instalacji aplikacji, np. Any Desk czy TeamViewer. Dzięki niej mogą przejąć kontrolę nad urządzeniem, z którego korzystasz. Przypominamy, że pracownicy banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Cię o: Pamiętaj też, że pracownicy banku nigdy nie zadzwonią …

Czytaj dalej…

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Logo usługi FDS

Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze. Co to dla Ciebie oznacza? Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność Twoją kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności  z użyciem Twojej …

Czytaj dalej…